F r e j

Jag lever, det har bara hänt massor med saker så bloggen har verkligen inte varit prioriterad men nu så tänkte jag kika in och skriva någonting iallafall. 
 
Den 19/12 föddes vår son Frej, han vägde 3395 gram och var 50 cm lång. Världens finaste lilla kille som har stulit våra hjärtan totalt. Förlossningen och allting kring den gick hur bra som helst och jag är verkligen jättenöjd med allting. Dock blev jag riktigt, riktigt dålig pga att jag fick havandeskapsförgiftning, jag tänkte skriva en förlossningsberättelse och berätta allting där men jag har inte haft tid eller ork till det än men det kommer. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Stort grattis till ert lilla mirakel :-) tänker på er massor! Kramar från mej o Oskar!

2015-01-03 @ 17:15:08
Postat av: Anna

Va fin han är :)

2015-01-14 @ 10:27:19
URL: http://backtoskinnyjeans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0