Måndag

I helgen var det dop för Frej och allting blev så bra. Alldeles lagom och prästen var så himla gullig. Men jäklar vad jobbigt det var, på lördagskvällen var jag och Anton helt slut. Frej med som tur var. Tog inte ett enda kort under dagen för det var verkligen fullt upp. 
 
Idag har jag varit i Vålberg och lämnat tillbaka nyckeln till Sockenstugan som vi lånade för dopfikat. Sen åkte jag till Pricken i Haga och bytte två pallar (fick tre stycken, haha) till en superfin nallebjörns-hund (svårt att förklara) från Geggamoja och en snuttefilt från samma märke. Huuuur mysiga som helst! Sen stekte jag och mamma (mest mamma) pannkakor, så gott! Innan det var jag i lägenheten som vi ska flytta till också och mätte lite och pratade med Therese om lite praktiska saker. När Anton kom hem från jobbet åkte jag iväg en sväng till Sara (barndomskompis), som väntar bebis i september, med en kasse bebiskläder. När jag kom hem därifrån låg Frej och Anton och myste (nästan sov båda två) så jag passade på att ta en promenad med Tyra och sen när jag kom in tog jag en kopp te och två mackor i soffan helt ensam. Det var inte igår! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0