Baddräkt


Eftersom jag lyckades få lite bristningar på magen sista veckan under graviditeten så ska min mage skyddas från solen i sommar. Har nämligen läst att bristningar betraktas som ärr och ärr ska man inte sola första året. Jag är medveten om att bristningarna inte kommer försvinna helt men vill iallafall inte göra dem värre. Så jag klickade precis hem en baddräkt som faktiskt ser riktigt fin ut. Spännande! 

Fick en kommentar också om bloggandet och jag känner väl att bloggen hamnar rätt långt ner på listan sen Frej föddes. Däremot är jag väldigt aktiv på Instagram, det är så enkelt och går fort. Linavai heter jag där. 

Nu ska jag sova lite, Frej sover som en stock så jag kan inte skylla på honom att jag är vaken. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0